dimecres, 19 d’octubre del 2016

COSES DE LA PRIMERA GUERRA MUNDIAL. (converses atípiques).


-He de pujar al tren.
-No vagis amor meu.
-No pateixis. En un tres i no res hauré tornat. La guerra no durarà gaire.
-Què farem sense tu?
-Qui? La ciutat, el món?...
-Nosaltres.
-Nosaltres?
-Sí. Espero un fill teu.
-Això és meravellós!. Dóna'm una foto, la portaré a la cartera.
-I si et maten, què farem?
-Si em maten, vull que et cassis amb una dona i que vosaltres dues i el nostre fill sigueu feliços.
-I que li dic al teu fill si et volen el cap d'un tret a una trinxera?
-Què vaig morir pel seu futur.
-I si és una filla?
-Què vaig morir pel seu futur.
-I si són bessons?
-Prou! El tren està a punt de sortir. T'estimo.
-Jo més. Recorda que si mors, cuidaré del nostre fill i li parlaré de tu.
-Li dius que vaig morir pel seu futur.
-Què pesat! Ves a la guerra ja! Que arribaràs tard.