dilluns, 16 de gener del 2017

EL MALEÏT CAFÈ. (Converses atípiques).

-Cambrer, em dibuixa amb la llet un gos movent la cua al cafè?
-Em demana massa. Només sé dibuixar cors amb la llet.
-Però jo vull un gosset movent la cua.
-No.
-Doncs quina mena de cambrer!!, saps dibuixar cors ridículs i no gossets movent la cua?
-Miri, tinc feina. Hi ha molta gent esperant a la barra per ser atesa. Si vol un gosset movent la cua, se’l fa vostè mateix. Aquí té la llet.
-Si sabés dibuixar un gosset movent la cua, no aniria a prendre tallats als bars. Me'ls prendria a casa meva!
-Sóc cambrer no pintor. Feina vaig tenir per aprendre a fer cors amb la llet per alegrar a tots aquells que demanaven un tallat.
-Porti el llibre de reclamacions.
-Em té fregit, ara li faig un gosset movent la cua.
-Gràcies.
-Ja està.
-Però si m’ha posat la llet sense fer cap traç. Jo no veig el gosset movent la cua.
-És un gos abstracte.
-Ostres, sí. Moltes gràcies.
-Guau!.