dilluns, 27 de febrer del 2017

DE VISITA A L'HOSPITAL (Converses atípiques).

-Com es troba el malalt?
-Vés-te'n d'aquí!
-Volia demanar-te perdó.
-Em vas clavar un dard al pit!
-Anava begut al bar. Vaig voler fer-me el graciós i tapar-me els ulls per llençar un dard a la diana. Tothom reia.
-I el dard va anar a parar al meu pit. Em trobava a uns deu metres de la diana.
-Qui no fa ximpleries en una festa? A més et vaig ajudar.
-Vas intentar pixar-te a la ferida!!
-Cert. Però vaig reaccionar a temps. Això es fa quan et pica una vespa.
-Cap de suro, el que sí que vas fer és trencar el dard i la punta va quedar a dintre del meu cos.
-Ho vaig veure a una pel·lícula de cowboys. Trencaven les fletxes un cop queies ferit.
-I després em tires un got de ginebra al damunt i l’encens amb un Zippo.
-Així cremaven les ferides antigament.
-Quan eren ferides netes!, jo tenia la punta d’un dard!
-Però... ja et trobes millor.
-Millor? A part de mig cos cremat. Em van operar. I el cirurgià va tocar un nervi que m’ha deixat paralitzada la part esquerra.
-Quan surtis de l’hospital farem una festa.
-Però sense dards.
-Podem anar a un billar.
-No.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada