dijous, 2 de febrer del 2017

EL MASSATGISTA (Converses atípiques).

-Hola, vinc pel massatge.
-Endavant. Tregui's la roba menys els calçotets i posi's boca terrosa a la llitera.
-Però jo vull veure com fa el massatge.
-El massatge és a l'esquena. Vol que li giri el cap cent vuitanta graus?
-Em farà mal?
-El massatge no.
 Relaxi's. Deixi la seva esquena a les meves mans.
-Té poders?
-Sóc massatgista. No un druida-super heroi.
-I com és que és massatgista?
-Quan era petit un àngel ros es va aparèixer i m'ho va anunciar.
-Va ser petit?
-Sí. Tinc fotos que ho demostren.
-Només fa massatges a l'esquena?
-A la cara també. Faig plas-plas amb els palmells i la cara agafa color i escalfor. Tinc una sessió de 30 minuts i una altra de 60.
-I relaxa?
-Cregui'm. Sortirà d'aquí que no sabrà on és i tampoc com tornar a casa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada